понеділок, 28 лютого 2011 р.

КОМУНАЛЬНІ ВІЙНИ. Тактична стратегія і Стратегічна тактика (ч. 2)

Оскільки згідно чинного законодавства мешканець зобовязаний заключити НАДАНУ !!!!  комунальною організацією  угоду (ЖЕК, ТЕПЛОМЕРЕЖА, ВОДОКАНАЛ, ….) і всі спроби відмахнутись від заключення угоди будуть тільки на вашу не користь на судовому  засіданні.. Також заключена угода автоматично надає вам можливість на законних підставах вимагати від комунальної організації відшкодування в разі не надання послуг. При заключенні угоди не піддавайтесь на провокації і не підписуйте угоду на порозі квартири вам законодавством надається 30 днів на роздуми та консультації з фахівцями з галузі права. На корені присікайте спроби змусити вас підписати угоду заднім числом та тільки на одному екземплярі угоди. Не бавтесь з комунальними організаціями в котика-мишку вносячи частково оплату цим ви погіршуєте своє становище у випадку судового позову до вас комунальної організації. Або не платіть зовсім або за наявності угоди сплачуйте повність і на законних підставах вимагайте від комунальників виконанняумов угоди.
 Нижче наводиться покрокова інструкція як поставити комунальних вимагачі на місце за наявності підписаної угоди.
            ЖЕК - виконавець послуг. Обов’язки ЖЕК Житлово-експлуатаційні організації – це комунальні виробничі житлові ремонтно- експлуатаційні підприємства (КВЖРЕП) з житлово-експлуатаційними ділянками (ЖЕД), що входять до них. Це можуть бути відомчі житлові підприємства і т.п.

            Житлово-експлуатаційні організації – це госпрозрахункові підприємства. Прибутки житлового підприємства – це плата мешканців за обслуговування житлового фонду (включаючи субсидії та пільги).
            Своєчасно вносячи квартирну плату (плату за обслуговування), мешканці мають право вимагати виконання житлово-експлуатаційних послуг. Відповідно до „Порядку визначення нормативних витрат житлово-експлуатаційних організацій, пов”язаних з утриманням будинків і при будинкових територій”, за яким розраховується розмір квартирної плати, мешканець має право на такі послуги.
            Перелік послуг з утримання житлового фонду, які надаються в рахунок оплати проживання (квартплата):
            Прибирання під’їздів (щоденне сухе прибирання, один раз на тиждень вологе прибирання, два рази на рік миття вікон, прибирання сміттєприймальних камер, дезинфекція сміттєзбирачів, вологе підмітання, миття сходів та площадок, вологе протирання стін, дверей, обмітання пилу зі стелі та ін.); вивіз та утилізація твердого й грубого сміття (згідно норм накопичення, не допускаючи переповнення сміттєвих контейнерів); обслуговування ліфтів; електроенергія для ліфтів; освітлення під’їздів, підвалів, відкачка води; прибирання прилеглої до будинку території (підмітання снігу, посипання території піском, скалування ожеледиці, підмітання території, прибрання й транспортування сміття у встановленне місце, поливка території зі шлангу, очищення урн від сміття й ін.); обслуговування систем водо-, теплопостачання, водовідведення, зливної каналізації, що знаходяться всередині будинку; дератизація (знищення гризунів – один раз на місяць); дезінфекція (один раз на місяць); обслуговування димовентиляційних каналів; прибирання підвалів, технічних поверхів і дахів; обслуговування та забезпечення роботи диспетчерської служби; технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовідведення; технічне обслуговування побутових електроплит; поточний ремонт: дахів, під”їздів, сходів, підвальних приміщень, теслярських виробів, несучих та захисних конструкцій будинку (наприклад, розчистка від старого розчину й ретельна герметизація або проконопатка смоляною паклею стиків крупноблочних і крупнопанельних стін та заробка цементним розчином в місцях підвищенного продування чи проникнення вологи); підготовка жилого фонду до експлуатації в зимовий період (утеплення під”їздів, встановлення розбитих шибок та ін.); вивіз снігу; витрати на виготовлення розрахункових книжок і довідок наймачам квартир; експлуатація номерних знаків; чистка дворових туалетів та прийомників; ремонт обладнання спортивних й дитячих майданчиків (за наявністю); поливання подвір”я, клумб, газонів; чистка не каналізаційних люків; утримання виробничих майстерень, транспортних засобів та механізмів для обслуговування житла, поточного ремонту й ліквідації аварій; інші прямі витрати, передбачені діючим законодавством.
            Якщо хоть щось із вищезазначеного списку який міститься у вашій угоді  не виконується можна подавати до суду і при цьому перш ніж подавати до суду Ви можете самостійно вирішити свої питання і для цього надаємо типові документи:
            Погане технічне обслуговування в ЖЕК (погана експлуатація інженерного устаткування, відсутність поточного ремонту і подібне).
            Подали заявку в ЖЕК на усунення несправностей і коли заходів не вжито, то пишіть претензію на ім’я начальника житлово-експлуатаційної організації за таким зразком:

Начальнику ЖЕК  району
від (ПІП)___________________
Адреса, телефон:__________

ПРЕТЕНЗІЯ

            З “__”_________2000 р. я мешкаю (є власником квартири) в будинку, що обслуговується вашою організацією (ордер від ____ № ____ або Договір про приватизацію або договір купівлі продажу від _______№_______).
            Будучи виконавцем експлуатаційних і ремонтних послуг, ваша організація зобов’язана надавати мені послуги, що відповідають „Порядку визначення нормативних витрат житлово-експлуатаційних організацій, пов’язаних з утриманням будинків і прибудинкових територій”.
             Я свої зобов’язання виконую - регулярно і своєчасно сплачую платежі за послуги з утримання і експлуатації житлового фонду.
             Ваша організація свої обов’язки виконує неналежним чином. Це виявилося у тому, що (вказати причину, наприклад, не усувається протікання даху).
             Вказані порушення суперечать “Правилам користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями” і призводять до псування особистого майна моєї квартири.
             На підставі викладеного і керуючись “Правилами користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями”, Законом України “Про захист прав споживачів”, Законом України “Про звернення громадян”, Законом України “Про інформацію”,
 прошу:
  - у термін до (вказати термін) силами й засобами вашої організації безоплатно усунути вказані недоліки, виконавши такі роботи (вказати які саме);
 >-                      >скласти акт про протікання перекриттів (стелі) з вини ЖЕК (зважаючи на відсутність здійснення з боку останнього відповідного своєчасного обслуговування);
 >-                      >у термін до (вказати термін) усунути заподіяні збитки (відремонтувати стелю у квартирі за рахунок ЖЕК) або відшкодувавши вартість (вказати суму).
 Відповідь прошу направити на мою адресу у письмовій формі у встановлений законодавством термін.
 У разі відхилення моєї претензії або її ігнорування, буду вимушений звернутися у відповідні державні компетентні органи і суд для відновлення своїх порушених прав з віднесенням усіх витрат на ваш рахунок.
 Пропоную вирішити питання, не доводячи справу до суду.
 
Дата Підпис


      Якщо недоліки, наведені у вашій претензії, не усунені, і після 30 днів ви не одержали відповіді, пишіть скаргу у вищу інстанцію: в управління житлового господарства міста і скаргу в районний виконком за таким зразком

(приклад скарги з приводу стану даху, стін):



Начальнику Управління
житлового господарства
Голові виконкому_______району
від (ПІП), що проживає за адре сою,
телефон

 СКАРГА
 на неправомірну бездіяльність посадовців ЖЕК
________________ району

      Упродовж тривалого часу дах/стіни будинку, в якому ми проживаємо, утримуються неприпустимим чином:
 - тривалий час не усуваються протікання даху;
 - не проводиться герметичне закладення стиків великопанельних стін, через що до квартири проникає атмосферна волога, шпалери сирі, відшаровуються, чорніють.
       Я звертався/лась (вказати дати звернень) в ЖЕК (ЖЕУ №___) із вимогою провести заходи щодо поточного ремонту даху/стін, а також ознайомити мене з актами технічного стану будинку, але це не дало жодних результатів.
       Неналежна технічна експлуатація будинку і бездіяльність посадових осіб КП району порушує “Правила користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями”, Закон України “Про захист прав споживачів”.
       На підставі вищевикладеного і керуючись “Правилами користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями”, Законом України “Про захист прав споживачів”, Законом України “Про звернення громадян”, Законом України “Про інформацію”

ПРОШУ:
  1. Виявити осіб, винних в неналежному технічному обслуговуванні будинку №__ по вул. (вказати адресу);
 2. Забезпечити контроль дій відповідальних осіб ЖЕК______ району за усуненням порушень вимог за своєчасним проведенням заходів поточного ремонту нашого будинку і причин, що до них призвели;
 3. Забезпечити контроль якості проведення загальних і часткових оглядів і ознайомити мене з актами оглядів на предмет наявності в них вказаних недоліків.
 На підставі ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”, прошу в місячний термін дати письмову відповідь про розгляд даної скарги і вжиті заходів по усуненню порушень чинного законодавства.

Додаток: копії заявок і претензій до ЖЕК (ЖЕУ №____).
 
Підпис Дата
 
      Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” ви маєте право на відшкодування збитків, заподіяних послугами неналежної якості (ст. 3). Тому, якщо ви усунули збитки своїми силами (переклеїли шпалери, пофарбували стелю та ін.), обов’язково збережіть всі документи, що підтверджують ваші витрати і збитки. Їх вам зобов’язані відшкодувати за домовленістю з житлово-експлуатаційним підприємством або в судовому порядку.
       Якщо минуло 30 днів з моменту написання скарги і ви не одержали відповіді від посадовців, це є порушенням Закону України “Про звернення громадян”. Контроль за виконання цього Закону здійснює прокуратура. Тому у разі невиконання Законів “Про звернення громадян”, “Про інформацію” подавайте скаргу до прокуратури за таким зразком:
 
Прокурору______________району
від (ПІП)_______________________
адреса, телефон______________

СКАРГА
на неправомірну бездіяльність
посадовців УЖКГ/виконкому
_________________ району

 “__”__________2000 р. я направив/а скаргу (вказати про що і кому). З моменту отримання моєї скарги в УЖХ/районному виконкомі пройшло вже____ днів, але порушуючи ст.20 Закон України “Про звернення громадян” я дотепер не отримав/а письмової відповіді у встановлений законодавством термін.
 На підставі вищевикладеного і керуючись Законами України “Про прокуратуру”, “Про інформацію”, “Про захист прав споживачів”, “Про звернення громадян”,
 ПРОШУ:
 
- провести відповідну перевірку за фактом порушення законодавства України, вжити заходів прокурорського реагування і притягнути посадовців, винних в порушенні чинного законодавства до відповідальності, передбаченої останнім;
 - офіційну відповідь про розгляд моєї скарги прошу направити мені письмово у встановлений законом термін.
 
Додатки:
 копія скарги
 Підпис Дата

      У випадку, якщо відповідь з Управління житлового господарства/районного виконкому надійшла, але це формальна відписка, з якої незрозуміло, коли ваші претензії будуть задоволені, пишіть скаргу міському голові за таким зразком:

 Міському голові
від (ПІП)____________________
адреса, телефон

 СКАРГА
на незадовільну відповідь (вказати ПІП і посаду того, хто підписав відповідь)
 
“__”__________2000 р. я надіслав/а скаргу (вказати про що) голові виконкому ___________ району (начальнику Управління житлового господарства).
 
“__”__________2000 р. мені надійшла відповідь №__ від (вказати дату), підписана (вказати ким, посада).
 
Мене не задовольнила одержана відповідь з таких причин (викласти чому).
 Прошу:
 розглянути мою скаргу і вжити заходи, що знаходяться у вашій компетенції за наслідками її розгляду.
       Офіційну відповідь про розгляд моєї скарги прошу повідомити мене письмово у встановлений законом термін.
 Додатки: копія скарги заступнику голови виконкому району; копія відповіді заступника голови виконкому району.
  
Дата Підпис

            Питна вода має відповідати гігієнічним вимогам ДСТУ 2874-82. Якщо якість води з-під крану викликає у вас сумніви, зверніться зі скаргою до СЕС. Комісія приїде, візьме пробу води, зробить лабораторний висновок про відповідність питної води вимогам ДСТУ. Заява до СЕС має виглядати таким чином:
  
Головному лікарю
санітарно-епідеміологічної станції
______________р-ну
від (ПІП) _______________,
що мешкає_______________
тел. _____________________
 
СКАРГА
на погану якість води
 
            Питна вода, яка подається до квартир будинку №_________ підприємством („Міськводоканал”) поганої якості (непрозорого кольору, з різким запахом хлору та ін.).
  Прошу:

1. Перевірити відповідність питної води гігієнічним вимогам ДСТУ 2874-82.
2.  Ухвалити передбачені діючим законодавством приписи і розпорядження, спрямовані на усунення порушень вимог ДСТУ.
 
Забезпечити контроль дій відповідальних осіб „Міськводоканалу” ___________________ району із усунення порушень гігієнічних вимог.
 
Дата Підпис >>

            У разі, коли будь-яке із вищевказаних порушення не усуваються і прохання ігноруються можна подавати до суду.

Позовна заява до районного суду
(позовну заяву слід подавати у друкованому вигляді)

В ________________ районний суд
Позивач: _______________________
адреса, телефон: ______________
Відповідач: ____________________
адреса, телефон: ______________


Позовна заява
про неналежне виконання комунальних послуг

             Вартість позову ____________ грн.

            З „___”________ р. я мешкаю (або є власником) квартири в будинку, що обслуговує відповідач.
             Відповідач, що є виконавцем комунальних послуг, зобов’язаний надати мені послуги, що відповідають за якістю умовам договору (якщо є) або встановленим нормативам. Я своєчасно сплачую за комунальні послуги.
             Відповідач свої зобов’язання виконує неналежним чином.
             Неналежне виконання виявилося в тому, що _____________________________
            Моя претензія від ___________ про усунення недоліків у термін до_______ залишена без розгляду (частково задовільнена).
             Неналежне виконання відповідачем прийнятих на себе зобов’язань є порушенням моїх прав споживача у відповідності із Законом України „Про захист прав споживачів” і завдало мені моральної шкоди у вигляді (обґрунтування моральної шкоди – в чому полягає ця шкода, якими неправомірними діями або бездіяльністю її завдано позивачу, з яких міркувань він виходив, коли визначав обсяг шкоди і якими доказами це підтверджується).
             На основі викладеного та керуючись Законом України „Про захист прав споживачів”, Декретом КМУ „Про державне мито”, „Правилами надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідендення”, що затвердженні постановою Кабінету Міністрів України № 1497 від 30.12.1997 р., постановою Пленуму ВСУ № 4 від 31.03.1995 р., ст.ст. 610, 621, 623, 624 Цивільного кодексу України та ст.ст. 3, 15, 31, 36, 57, 60, 118 і 119 Цивільно-процесуальним кодексом України,

ПРОШУ:
 
1. Зобов’язати відповідача безоплатно своїми силами й засобами усунути недоліки при наданні комунальних послуг: _____________________
 2. Відшкодувати мені збитки у сумі ___________________
 3. Стягнути в мою користь з відповідача завдану мені моральну шкоду в розмірі _______ гривень.
4. Стягнути з відповідача видатки, пов’язані з розглядом даного позову.
5. Керуючись п. 10 ст. 4 Декрету КМУ „Про державне мито” та ст. 63 ГПК України, звільнити мене від виплати державного мита за розгляд даного позову.

Додатки:
1. Позовна заява для відповідача;
 2. Копія претензії та докази її отримання відповідачам;
 3. Копія актів, висновків (при наявності).

 Дата Підпис
 
Прийшов осінньо-зимовий сезон, як нам надають послуги?
 
              П О С Т А Н О В А    від 21 липня 2005 р. N 630 визначає відносини споживача з тепломережею.

            Пропонується схема, за допомогою якої самі зможете визначити розмір перерахунку, для того, щоб контролювати порядок перерахунку платні, який здійснюватиме комунальне підприємство.
             гаряча вода:
 - температура гарячої води відповідно до нормативів в точці отримання (квартирі) повинна бути від +50 С до +75 С (за умови, що вона зливалася протягом 5-15 хв.);
 - оплата при температурі вищій за +50оС - 100%;
 - +45-49 С – 90% від нарахованого за підігрів води;
 - +40-44 С – 70%;
 - менше +40 С – платиться як за холодну воду;
              опалення:
перерахунок платні повинен вироблятися при невчасному початку опалювального сезону (після закінчення трьох діб з середньою добовою температурою +8 С). Якщо опалювання при початку опалювального сезону не подається, то платня за опалювання зменшується на 3,3% місячної платні за кожен день після закінчення трьох діб з початку опалювального сезону;
 температура повітря в кімнатах повинна бути +18 С (у кутових кімнатах +20 С);
 за температури в кімнатах нижче +18 С до +12 С терміном більше 12 годин на добу, за кожен градус відхилення платня зменшується на 5% (тобто при 12 С ви платите 70% від тарифу);
 за температури в кімнатах від +12 С до +5 С більше 12 годин в добу, за кожен градус відхилення платня за опалювання зменшується на 10% (тобто при +6 С ви платите 10% від тарифу);
 за зниження температури в житлових приміщеннях нижче +5 С, плата за опалювання не береться;
             водопостачання:
не більш двох разів на місяць допустима відсутність води не більш 6 годин на добу при цілодобовому водопостачанні. Платня зменшується на 3,3% місячної платні за кожен день перевищення допустимого терміну відхилення.
 
                Спочатку подайте заявку до житлово-експлутаційної організації і до відповідної комунальної служби району за таким зразком:
 
Начальнику ЖЕУ №_____

гр._____________________
що мешкає за адресою:

 ____________тел._______
 Заява
  
            Прошу вас протягом 3 днів створити комісію для складання акту-претензії з тепла (гарячої води) і направити останню до __ г. __хв.__.____.200_ р. для складання відповідного і передбаченого чинним законодавством акту-претензії за адресою мого мешкання, яка вказана вище, оскільки температура в квартирі при утеплених вікнах і дверях складає +14 С (температура гарячої води +40 С). До складу комісії прошу включити представника тепломережі (назва). Про час відвідування комісії прошу повідомити завчасно.
 
Дата_______________ Підпис_______________

            Така ж заява передається до тепломереж, із припискою у кінці: “Дату і час призначення комісії прошу погоджувати з начальником ЖЕУ №___”.
             Комісія обов’язково повинна включати як представників ЖЕО, так і представників тепломереж, оскільки вони повинні дійти згоди про причину порушень (причина може бути у тому, що ЖЕО не підготувало внутрішньобудинкові системи теплопостачання до експлуатації в осінньо-зимовий період). Комісія має скласти акт-претензію такого змісту:
 
Акт-претензія
щодо якості надання послуг з водо-, теплопостачання і водовідведення
 назва населеного пункту, дата
 
            Споживач (прізвище, ім’я, по-батькові) висловлює претензії надавачу щодо якості надання послуг (яких саме, вказати порушення відповідно до затверджених нормативів) починаючи з (дата).
             У зв’язку з викладеним вище прошу надавача послуг забезпечити належний рівень надання послуг і зробити перерахунок розміру плати за весь період ненадання або неякісного надання послуг відповідно до   постанови  N 630   від 21 липня 2005 р.
Акт складено: з-боку виконавця з-боку споживача (посада, ПІБ) (посада, ПІБ) адреса, телефон адреса, телефон
  
            Комунальне підприємство, яке є надавачем послуг, зобов’язане (п. 36 правил № 1497) протягом п’яти календарних днів розглянути претензію споживача і своєчасно здійснити відповідні перерахунки за неякісні послуги.
             Якщо комунальне підприємство відмовляється зробити перерахунок за фактом, зафіксованим в акті-претензії, не усуває недоліки, які є причиною поганого тепло (водо-) постачання, то тоді подається позовна заява до районного суду.
                Заявка про неякісне або ненадання комунальних послуг подана, але комісія в призначений термін не з’являється (звичайно так і буває). Що робити?
             Ви можете самі скласти акт-претензію, виходячи з правил проведення вимірів температури повітря в житлових приміщеннях. Якщо ви самі складаєте акт-претензію, він буде чинним, якщо: ваш градусник для вимірів - спеціальний, перевірений Держстандартом; виміри проводяться в кожному приміщенні (включаючи кухню) на рівні 1,5 м від підлоги; квартира утеплена (на цьому слід наголосити в акті); вказано температуру в кожному приміщенні; акт підписаний трьома сусідами-свідками (бажано, щоб серед них був голова будинкового комітету).
             Акт-претензія складається у трьох примірниках. Перший віддається в житлово-експлуатаційну організацію, другий – до тепломереж. Третій залишається у вас за підписами зазначених організацій про те, що акт прийнятий такого-то числа.
             Період, за який проводиться перерахунок платні, починається тільки з моменту складання акту-претензії і триває доти, доки комісія знову не зробить у вашій квартирі вимірів, які підтвердять підвищення температури до нормативної.
             Комунальні організації не мають права не прийняти вашу претензію відповідно до ст. 7 Закону України „Про звернення громадян”, виконання якого знаходиться під прямим контролем прокуратури. Тому, у разі відмови прийняти складений вами акт-претензію, зверніться до прокуратури району з письмовою скаргою (у двох примірниках), в якій вкажіть, що такого-то числа організація відмовилася прийняти ваш акт.
            Щоб забезпечити себе від відмови організації прийняти акт-претензію, рекомендуємо направити поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення та описом вкладеного) примірники актів. Такий спосіб подачі документів є найпростішим і ефективнішим, крім того, він не позбавляє вас можливості подати відповідні скарги до прокуратури і суду.
  
 Прокурору __________ району
(ПІП)________________________
адреса, телефон____________

Скарга
на відмову прийняти акт-претензію
 
            „___” _____ 200_ р. я направив/ла акт-претензію (вказати про що) начальнику __________ теплового району, складену відповідно до Правил № 1497 і підписану головою будинкового комітету.
             Прошу на підставі вищевикладеного провести прокурорську перевірку за фактом порушення законодавства України і вжити заходи щодо винних осіб.
             Офіційну відповідь про розгляд моєї скарги прошу повідомити мене письмово у встановлений законом термін.
 Додатки: копії заяви і акту-претензії.
 Дата Підпис

Одночасно з скаргою в прокуратуру слід подати скаргу до районного суду.


У __________________ районний суд
(ПІП громадянина, його адреса, телефон)
Відповідач (державний орган або посадовець,
 чиї дії оскаржать, адреса)

Скарга
на неправомірну бездіяльність посадовця
 
            „__”_______ 200_г. (вказати посадовця, місце його роботи) проявив бездіяльність, які порушують мої права і законні інтереси, як громадянина, що пред’явив скаргу (вказати час їх здійснення).
            Неправомірні дії (бездіяльність) (вказати посадовця або орган влади) підтверджуються таким актом-претензією від (дата) (вказати, чому заявник вважає дії органу (посадовця) неправомірними).
            „___” _________ 200_ р. я звертався з актом-претензією на якість теплопостачання і вимогою перерахунку платні у зв’язку з фактом недопостачання послуг, зафіксованому відповідно до Постанови  № 650.             Проте посадовець (вказати хто саме) не здійснив перерахунок.

            На підставі викладеного, керуючись Законом України „Про захист прав споживачів”, Законом України „Про звернення громадян”, постановою  № 650, прошу:

1. Задовольнити скаргу, визнавши бездіяльність (посада начальника) не відповідним вимогам чинного законодавства;
2. Зобов’язати посадовця (орган) (вказати кого саме) усунути допущене нимпорушення моїх прав, а саме - зробити перерахунок платні за послуги, що недопостачаються (вказати ким);
3. В порядку підготовки справи для слухання витребувати матеріали з приводу моєї скарги від (назва вищого органу підлеглості посадовця).

Додаток:
1. відповідь посадовця, на неправомірні дії якого пред’явлена скарга (якщо вона є);
2. письмові докази, які підтверджують неправомірність дій (бездіяльності) посадовця (органу влади);
3. копія квитанції про сплату комунальних послуг;
4. копія акту-претензії;
5. квитанція про сплату держмита.

Дата Підпис

             Оплата державних мит за розгляд скарг немайнового характеру в районних судах регламентується Декретом Кабінету Міністрів України „Про державне мито” п. 1 ст. 3: „За розгляд скарг на неправомірні дії (бездіяльність) органів державного управління і службових осіб, які ущемляють права громадян – 0,2 неоподатковувані податком мінімуми доходів громадян, тобто 3 грн. 40 коп. Коли у відносинах із ЖЕО громадяни виступають як споживачі послуг, то вони звільнені від сплати держмита.
            Відповідно до ст. 2486 ЦПК України, скарга розглядається в десятиденний термін у відкритому судовому засіданні за участю заявника (громадянина, який подав скаргу) і посадовця, представника державного органу або юридичної особи, рішення, дії або бездіяльність яких оскаржуються. Згодом рішення суду, яке вступило в законну силу, прямує на виконання у відділ державної виконавчої служби районних управлінь юстиції для виконання відповідно до ст. 25 Закону України „Про виконавче провадження”, яке має бути виконаним не довше, ніж два місяці з моменту надходження виконавчого документа на виконання. Виконання рішень судів по немайнових суперечках, зокрема за скаргами на дії або бездіяльність посадовців, регламентується ст. 76 Закону України „Про виконавче провадження”. За невиконання рішення суду чинним законодавством передбачена адміністративна відповідальність і стягнення в двократному розмірі витрат з виконавчого виробництва, а також кримінальна відповідальність.

Немає коментарів:

Дописати коментар