вівторок, 14 грудня 2010 р.

КОМУНАЛЬНІ ВІЙНИ. САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО КОНТРАТАКУЄ

Не дивлячись на кошти які САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО платить колекторській фірмі УКРФІНАНСИ по не офіційним даним це від 20-30% від суми яку заплатив застрашений УКРФІНАНСАМИ мешканець Самбора заключати угоди з мешканцями не спішиться. Якщо прорахувати витрати на складання такої угоди то вони будуть набагато менші ніж суми які сплачуються колекторам. Але є один нюанс який САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО  воліє замовчати. А саме то що при наявності угоди житель Самбора зможе на законних підствах притягнути САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО до відповідальності за не належне та халатне виконнання своїх обовязків. Вистачить взяти фото чи відеокамеру термометр судідів на свідків і  маючи такі докази в простий спосіб змусити САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО  зробити перерахунок і ще повернути моральні та матеріальні шкоди. Оскільки даний позов буде подаватись на підставі ЗУ «про захист прав споживача» то ви звільняєтесь від сплати судового держмита.
Минулого місяця самбірчани які потрапили в сферу діяльності колекторів найнятих САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО отримали чергову страшилку в якій в грізній формі пропонувалось підготуватись до візиту  представників даної  агенції тобто скласти всі цінні речі в найбільшу коробку яка у вас є в квартирі, зробити опис з вказанням первісної вартості а якщо знаєте то і актуальної вартості з урахуванням амортизації. Це для того щоб шанованим гостям було зручно проводити вилучення вашого майта. Це зрозуміло жарт оскільки надісланий колекторами лист так як і всі листи отримані  з даної колекорської агенції (подивіться уважно ) не мість ваших ПІБ а тільки адресу тому невідомо кому він адресований тому і відправляють його звичайним листом або просто працівники САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО запихають в двері квартири.
            Але розслаблятись не варто на початку місяця грудня САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО почало розсилати рекомендовані листи з повідомленням про вручення. В даному послані міститься  документ під назвою ПРЕТЕНЗІЯ. Якщо ви раніше отримували від вище вказаної організації подібні документи в звичайтих листах і могли їх просто ігнорувати то тепер в світлі останніх змін повязаних з видачею СУДОВОГО НАКАЗУ відсутність вашої реакції на даний тепер вже офіційний документ при спробі оскаржити Судовий наказ може бути не у вашу користь.
            Для тих хто не вкурсі Судовий наказ відміняється якщо є спір про право тому вам потрібно було заздалегіть написати в САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО заяву про не обгрунтованість їх вимог вносити їм кошти оскільки вони не заключили з вами угоди і т.д. Якщо ж у вас такої переписки немає не тягніть з відповіддю на  даний лист САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО.
Тепер кільки слів про можливий розвиток подій та можливі наступні кроки САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО та найнятої  колекторської агенції УКРФІНАНСИ.
Розглянемо бульш законний розвиток подій. Не дивлячись на вашу заперечну відповідь САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО подало в Суд заяву про стягнення з вас боргу за допомогою Судового наказу.  Варіант заяви про скасування  та  приклади клопотань в кінці тексту.  Якщо ви забезпечили собі заяви про відсутність угоди на документів які підтверджують ваші зобов’я зання стосовно  САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО і не пропустили 10-денний термін оскарження то з ймовірність 99% судовий наказ буде скасовано.
Тепер розглянемо можливі протиправні дії САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО та колекторів з УКРФІНАНСИ.

Отже до  вас завітали представники даної агенції. Це раз нагадую вони не мають права переступати поріг вашого помешкання. Взагалі бажано зовсім не спілкуватись з ними якщо в них є якісь запитання то нехай нададуть їх письмово.
Оскільки вони також прекрасно знають що вони НІХТО і звати їх НІЯК  тому для психологічного тиску вони можуть взяти з собою за компанію представника правоохоронних органів в формі в переважній більшості він вже буде по службі і офіційних прав спілкуватись з вами він не має а виконує тільки роль СТРАХА на мало знайомих з законами громадян. Отже у випадку візиту даної делегації обовязково вимагайте предявлення ними посвідчень, записавши ПІБ міліціонера передзвоніть на 102 і поцікавтесь хто його направив до вас. В переважній більшості ваша вимога до міліціонера показати посвідчення і пропозиція вияснити в райвідділі хто його до вас направив і на підставі якого документа  приведе до зникнення представника права та цілої вказаної делегації з вашого горизонту зі швидкістю світла.
Тепер розглянемо  варіант коли по незалежним від вас причинам ви не отримали  копію судового наказу і пропустили  10-денний термін його оскаржити. Отже у вас на порозі делегація яка розмахує СУДОВИМ НАКАЗОМ і гнівно вимагає впустити їх для опису та вилучення вашого нажитого не посильним трудом майна.
В першу чергу уважно ознайомтесь з документом який вам дають (вам немає де спішитись) а вони нехай чекають на порозі з великою долею ймовірності  предявлений вам судовий наказ буде фальшивкою без відповідних реквізитів та мокрих печаток суду.
У випадку коли судовий наказ достовірний і виконавча служба відкрила провадження по даному судовому наказу не піддавайтесь на  провокацію колекторів які після вручення представником виконавчої служби вам під розписку відповідних документи  будуть пробувати прорватись у ваше помешкання для вилучення майна.

ЗАПАМЯТАЙТЕ ПІСЛЯ ВРУЧЕННЯ ВАМ ДОКУМЕНТІВ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ВАС Є 10 ДНІВ ДЛЯ ОСКАРЖЕННЯ ТА ПОДАЧІ АПЕЛЯЦІЇ ТА 7 ДНІВ НА ДОБРОВІЛЬНЕ ВНЕСЕННЯ КОШТІВ

А тому чемно дякуєте їм за те що вони принесли вам документи і закриваєте їм перед носом двері перед тим запропонувавши  прийти через 10 днів. Протягом цих відведених законом 10 днів ви можете оскаржити судовий наказ або подати апеляцію а потім касацію та відповідно документи у виконанвчу службу на припинення виконавчого провадження до отримання результатів апеляції і касації тобто вище згадана делегація буде мати законне право звявитись на вашому порозі приблизно десь через один, два роки. Такий розвиток подій дуже не влаштовує колекторів так як їх цікавлять в першу чергу живі гроші.

Запамятайте  головні умови спілкування з колекторами УКРФІНАСІВ
1.Зберігати спокій і не піддаватись на провокації
2.Все спілкування звести до мінімуму а ще краще взагалі спілкуватись виключно письмово.
3.Вимагайте предявлення посвідчень та перевіряйте їх достовірність
4.Не підписувати жодних документів не причитавши їх уважно та не зрозумівши їх зміст або не отримаши консультації знайомих юристів.
5.Залучити сусідів в якості свідків проти правних дій.


ВЗІРЦІ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ СКАСУВАННЯ СУДОВОГО НАКАЗУ САМБІРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО




Орджонікідзевський районний суд м. Харкова

Позивач: Комунальне підприємство „Харківські теплові мережі”
61037, м. Харків, вул. Доброхотова, 11
Відповідач: Ходирева Лариса Олександрівна
мешкає:
м. Харків, вул. Миру, ___, кв.___
Телефон: 000-00-00

Суддя: Глібко О.В.

ЗАЯВА ПРО СКАСУВАННЯ СУДОВОГО НАКАЗУ

Справа № 2-н-1295/10 від 07.10.2010 р. (отримано 23.10.2010 р.), суддя Глібко О.В.

З Стягувачем ніяких договірних стосунків в рамках діючого законодавства не маю. Позовні вимоги Стягувача до мене є надумані, безпідставні та необґрунтовані у повному обсязі, що витікає з наступних обставин.

Згідно ч.2 ст.95 ЦПК України, із заявою про видачу судового наказу може звернутися лише особа, якій належить право вимоги, але Стягувач не навів належних доказів того, що нібито він таке право має. Замість доказів Стягувач лише посилається на статті законів, які або зовсім не можна застосувати в даному випадку (ст.68 ЖКУ), так як вони регулюють інші правовідносини, або такі, які вимагають наявність угоди, якої Стягувач не надав (ст.162 ЖКУ).

Так, наприклад, у першому випадку Стягувач в якості підґрунтя своїх прав посилається на ст.68 Житлового Кодексу України, але вона регулює правовідносини між комунальним підприємством та наймачем державного житлового фонду, а не між комунальнім підприємством та власником житла. Я не є наймачем житла у державному чи громадському фонді.

Стаття 68. Строки внесення квартирної плати та плати за комунальні послуги

Наймач зобов'язаний своєчасно вносити квартирну плату
та плату за комунальні послуги.
Квартирна плата та плата за комунальні послуги в будинках державного і громадського житлового фонду вносяться щомісяця в строки, встановлені Радою Міністрів Української РСР.

У другому випадку Стягувач в якості підґрунтя своїх прав посилається на ст.162 ЖКУ, яка дійсно, регулює частину правовідносин між комунальним підприємством та власником квартири і вказує на суттєві умови договору – на строки внесення плати за комунальні послуги, але там також сказано, що такі строки встановлюються тільки угодою сторін, якої Стягувач не надає.

Стаття 162. Плата за користування жилим приміщенням і за комунальні послуги в будинку (квартирі), що належить громадянинові

Плата за користування жилим приміщенням в будинку (квартирі), що належить громадянинові на праві приватної власності, встановлюється угодою сторін.
Плата за комунальні послуги береться крім квартирної плати за затвердженими в установленому порядку тарифами.
Строки внесення квартирної плати і плати за комунальні послуги визначаються угодою сторін. Наймач зобов'язаний своєчасно вносити квартирну плату і плату за комунальні послуги.

У третьому випадку Стягувач посилається на п.18 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630, що є вже зовсім дивно та виглядає маніпуляцією, так як саме цей пункт Правил вказує, що система та форма оплати послуг (а це істотні умови такого договору) визначаються саме у договорі між споживачем та виконавцем, який Стягувач не надає.

18. Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Плата за послуги вноситься не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, якщо договором не встановлено інший строк.
Система оплати послуг (щомісячна або авансова) та форма оплати послуг (готівкова або безготівкова) визначаються у договорі між споживачем і виконавцем.

В зв’язку з відсутністю у Стягувача передбаченого законодавством договору, Стягувач з самого початку робить спробу апелювати до ст.11 Цивільного Кодексу України, посилаючись при цьому до аналогії. Та ст.8 ЦКУ дає чітке роз’яснення, що аналогія в даному випадку неприпустима, так як правовідносини між комунальними підприємствами та споживачами врегульовані діючим законодавством (Житловий Кодекс УРСР, Закон України „Про житлово-комунальні послуги”, Постанова Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005, Цивільний Кодекс України, Цивільний процесуальний Кодекс України та ін.), а аналогія закону може бути задіяна лише там, де правовідносини не врегульовані законодавством.

Також слід зазначити, що Стягувач, наводячи цифри суми позову, не додав жодного документу, який би підтверджував виконання Стягувачем зазначених у позовній заяві po6iт (надання послуг) у визначеному обсязі. Зазначені документи були б нeo6xідні для визначення достовірності здійснених Стягувачем та отриманих відповідачем послуг.

Ще Стягувачем не додано жодного документу, який би підтверджував отримання відповідачем зазначених у позовній заяві po6iт (надання послуг) у визначеному обсязі. Зазначені документи були б нeo6xідні для визначення достовірності надання Стягувачем послуг відповідачу.

В той же час, зауважую, що до позову додана сумнівна довідка про склад сім’ї, яка видана начебто паспортистом начебто мені, та яку я не отримувала у паспортиста.

Враховуючи вказані обставини та кричущу необґрунтованість позову, виникає сумнів що до дійсності самої особи Стягувача. До того ж, жодного документу з печаткою Стягувача у заяві нема. Ще важлива обставина – Стягувач не навів доказів того, що він існував в заявлений у позові період. Також відсутні докази у тому, чи мав Стягувач право на здійснення зазначеної у позовній заяві діяльності з надання відповідних послуг. І на останок, підлягає сумніву навіть наявність у відповідних представників Стягувача прав на звернення до суду від імені Стягувача, так як вже наводилось вище, у заяві нема жодного документу (підкреслю, що без засвідчення належним чином ксерокопія таким документом не є).

Ці сумніви ґрунтуються як на вказаних вище обставинах, так ї на відсутності у справі належним чином засвідчених копії установчих документів Стягувача, відсутності у справі документа про призначення С.Ю. Андрєєва на посаду генерального директора Стягувача та доказів його повноважень, нема копії ліцензій та дозволів на здійснення Стягувачем відповідної діяльності за період заявленого Стягувачем надання послуг відповідачу.

Таким чином, опираючись на вищенаведені обставини, керуючись ст.95 ЦПК України та ст.60 ЦПК України, де сказано, що кожна сторона зобов’язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог, констатується, що Стягувач, не надавши належних доказів свого права вимоги та маніпулюючи законодавством, робить спробу необґрунтовано стягнути з мене кошти.

ДОДАТКОВІ ДОКАЗИ ВІДПОВІДАЧА

Додаткові докази необґрунтованості позову та відсутності у мене боргу в рамках цього позову, я ґрунтую на наступному.

ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

Ч. 2. ст.509 ЦКУ повідомляє:
«Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу»

А ч.2 ст.11 ЦКУ уточнює:
«Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є: ... договори».

Стаття 638 ЦК України чітко визначає, коли договір вважається укладеним.

«Ст. 638. Укладення договору.

1. Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, визначені законом як істотні або необхідні для договорів даного виду ...».

У ст.14 ЦКУ вказано, що цивільні обов’язки виконуються лише у межах, встановлених договором та особа не може бути примушена до дії, які не є для неї обов’язковими:

«Стаття 14. Виконання цивільних обов'язків.

1. Цивільні обов'язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства.
2. Особа не може бути примушена до дій, вчинення яких не є обов'язковим для неї ».

ФОРМА

У ст.203 ЦКУ вказано, що зміст правочину не може суперечити Законодавству, волевиявлення учасника правочину має бути вільним та правочин має вчинятися у формі, встановленої законом:

«Стаття 203. Загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину.
1. Зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства.
3. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі.
4. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом ».

У ст.208 ЦКУ вказано, що правочини між фізичною та юридичною особою належить вчиняти у письмовій формі:

«Правочини, які належить вчиняти у письмовій формі
1. У письмовій формі належить вчиняти:
2) правочини між фізичною та юридичною особою ».

Законом України «Про житлово-комунальні послуги» визначені:
- права і обов'язки споживачів, виконавців і виробників;
- порядок укладення договорів у сфері житлово-комунальних послуг;

Частина 2 п.1 розділу VIII Закону України «Про житлово-комунальні послуги» свідчить:

«Договори про надання житлово-комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, мають бути приведені у відповідність із ним до 1 січня 2006 року. Договори, що не приведені у відповідність із цим Законом у зазначений строк, втрачають чинність».

В ч.1 ст.19 цього Закону чітко сказано: «Відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються тільки на договірних засадах».

В ч.1 п.3 ст.20 цього Закону вказано, що зобов’язання у споживача виникають тільки на основі типового договору, обов’язок готувати який покладено на виконавця житлово-комунальних послуг.

У п.8 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630 також сказано, що послуги комунальним підприємством надаються споживачеві тільки згідно договору, який оформляється на основі приведеного у Постанові типового договору:

8. Послуги надаються споживачеві згідно з договором, що оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - договір).

Отже, згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги», якщо з власником після 1 січня 2006 р. не укладався новий договір, то всі колишні зобов'язання втратили силу. Тобто, з 1 січня 2006 р. Закон України «Про житлово-комунальні послуги» зобов'язує постачальників укласти зі споживачами новий договір.

Оскільки згідно диспозиції ст.ст.203, 208 ЦКУ такий договір мав би бути укладений у письмовій формі, згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та Постанові Кабінету Міністрів від 21 липня 2005 р. №630 для такого договору встановлена певна форма типового договору, згідно ст. 638 ЦК України такий договір може вважатися укладеним тільки після досягнення сторонами в належній формі згоди з усіх істотних умов договору, тому "принцип за замовчуванням", як це намагається представити Стягувач, тут непридатний.

Тому в даному випадку, без письмового договору нема ані юридичних підстав для стягнення зобов'язань, ані самих зобов’язань з оплати комунальних послу.

Змусити оплачувати комунальні послуги без письмового договору та без зобов’язань - не можна, оскільки це суперечить Конституції України, вищенаведеному законодавству України та порушить гарантовані права громадян.

Отже, з оглядом на вищенаведене, очевидно, що такий стан справ, який приведено в позові Стягувача, неможливий в рамках законодавства України і відповідальність за це має нести той, хто довів справу до такого стану, вивівши взаємовідношення постачальник-споживач за межи правового поля.

Тому, опираючись на Конституцію України, керуючись ст.ст. 11, 14, 203, 208, 509, 638 ЦК України, ст.ст. 60, 95, 105 ЦПК України, ст.162 ЖК України, ст.ст. 19, 20, ч.2 п.1 розділу VIII Закону України «Про житлово-комунальні послуги», п.8 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630

ПРОШУ:

1. Прийняти мою заяву про скасування Судового Наказу до розгляду.
2. Скасувати Судовий наказ, відмовивши Стягувачу у задоволені його позову у повному обсязі.

Додаток:
1. Копія заяви про скасування Судового Наказу з додатками, в ____ прим., на ____ арк. кожний.
2. Клопотання.

«______» _________________ 2010 року.

Ходирева Л.А. ______________


Орджонікідзевський районний суд м. Харкова

Стягувач: Комунальне підприємство „Харківські теплові мережі”
61037, м. Харків, вул. Доброхотова, 11
Відповідач: Ходирева Лариса Олександрівна
мешкає:
м. Харків, вул. Миру, ___, кв.___
Телефон: 000-00-00

Суддя: Глібко О.В.

КЛОПОТАННЯ ВІДПОВІДАЧА

про долучення документів та доказів до матеріалів справи
Справа № 2-н-1295/10 від 07.10.2010 р. (отримано 23.10.2010 р.), суддя Глібко О.В.

У зв'язку з тим, що Стягувач не надав доказав, що підтверджують викладені у позовній заяві обставини, відповідач, керуючись ст.ст. 27, 57-60, 64, 132-137 ЦПК України, просить суд витребувати у Стягувача такі документи:

1. Документи, що підтверджують виконання Стягувачем зазначених у позовній заяві po6iт (надання послуг) у визначеному обсязі.

Зазначені документи нeo6xідні для визначення достовірності здійснених Стягувачем та отриманих відповідачем послуг.

2. Документи, що підтверджують отримання відповідачем зазначених у позовній заяві po6iт (надання послуг) у визначеному обсязі.

Зазначені документи нeo6xідні для визначення достовірності надання Стягувачем послуг відповідачу.

3. Договір про надання послуг з централізованого опалення та підігрів холодної води для потреб гарячого водопостачання між Стягувачем та Відповідачем.

Зазначений договір нeo6xідний для визначення прав вимоги коштів Стягувачем, які зазначені у позові.

4. Оригінали (для огляду на судовому засіданні) та належним чином засвідчені копії (для долучення до матеріалів справи) таких документів: установчих документів Стягувача, свідоцтва про державну реєстрацію позивача, документа про призначення Андрєєва С.Ю. на посаду генерального директора Позивача, ліцензії та дозволів на здійснення відповідальної діяльності, отриманих позивачем за період заявленого ним надання послуг відповідачем.

Зазначені документи необхідні для підтвердження існування позивача у заявлений ним період, наявності в нього права на здійснення зазначеної у позовній заяві діяльності з надання відповідних послуг, а також, наявності у відповідних представників позивача прав на звернення до суду від імені позивача.

«______» _________________ 2010 року.

Ходирева Л.А. ______________




______________________


Орджонікідзевський районний суд м. Харкова

Позивач: Комунальне підприємство „Харківські теплові мережі”
61037, м. Харків, вул. Доброхотова, 11

Відповідач: Ходирева Лариса Олександрівна
мешкає:
м. Харків, вул. Миру, ___, кв.___
Телефон: 000-00-00

Суддя: Глібко О.В.

КЛОПОТАННЯ ВІДПОВІДАЧА
Справа № 2-н-1295/10 від 07.10.2010 р. (отримано 23.10.2010 р.), суддя Глібко О.В.

Прошу видати завірені копії всіх матеріалів, які знаходяться у справі по позову до Ходиревой Л.О. про стягнення заборгованості за опалення, які необхідні мені для проведення консультацій з юристами та спеціалістами.

«______» _________________ 2010 року.

Ходирева Л.О. ___________


___________________________________


Немає коментарів:

Дописати коментар