Львівський викладач вимагатиме у власника маршрутки компенсувати 10 тис. грн. за хамство (ВІДЕО)
10 тис. грн. компенсації та публічного вибачення за завдану маральну шкоду через суд вимагатиме львів’янин у фірми-перевізника Фіакр-Львів.
Сьогодні
юристи ГО «Наше право» подали до Личаківського районного суду Львова
позовну заяву проти перевізника «Фіакр-Львів» щодо відшкодування
завданої шкоди пасажиру.
«Як не дивно, в центрі опинився скандальний маршрут № 39, на якому
систематично відбуваються порушення», – зазначив під час сьогоднішньої
прес-конференції юрист «Нашого права» Богдан Зелений.
За його словами, до ГО звернувся пасажир, який ввечері 21 січня
повертався додому. Водій маршруту № 39 та власник автобуса, який також
був присутній, оголосили що через велику кучугуру снігу на дорозі,
змінять маршрут і не заїжджатимуть у Кривчиці. На обурення пасажирів
обидва чоловіки почали їх ображати та принижувати. Як виявилось, у
автобусі навіть не було кутка споживача, аби пасажири могли напряму
зв’язатись із перевізником. Крім того, водій відмовлявся зупиняти
автобус навіть на встановлених зупинках, постійно набираючи швидкості.
«До нас звернулась людина має багаторічний досвід викладацької
діяльності у одному з вишів Львова. Йому важко було пережити те, що до
нього поставились як до нижчої істоти», – зазначив Зелений.
Юристи ГО інкримінують перевізнику порушення Закону про захист пав
споживачів, Закону про автомобільний транспорт, порядку надання послуг у
пасажирському автомобільному транспорті, недотримання правил дорожнього
руху.
Потерпілий пасажир вимагає у підприємства «Фіакр-Львів» компенсації
моральної шкоди у розмірі 10 тис. грн. та публічного вибачення
перевізника у присутності ЗМІ.
Президент ГО «Інформаційно-правовий центр «Наше право» Андрій Лепак впевнений, що суд винесе рішення на користь пасажира.
Він наголошує, львів’яни часто фізично та морально травмуються під
час пересування львівським громадським транспортом, однак справи до суду
не доходять – пасажири домовляються з перевізником особисто.
«Це позов про відшкодування завданих моральних збитків потерпілому є
«першою ластівкою», яким ми хочемо показати: якщо пасажири не задоволені
якістю послуг та ставленням водіїв, вони мають право на захист в суді і
відшкодування моральної шкоди», – наголосив Лепак.
Немає коментарів:
Дописати коментар